Високопреосвященним і Преосвященним владикам, всесвітлішим, всечеснішим і преподобним отцям, преподобним ченцям і черницям, дорогим у Христі мирянам Української Греко-Католицької Церкви

Христос воскрес!

Вчора нас поховано з Тобою, Христе, -
Встаємо сьогодні з Тобою воскреслим,
Бо вчора нас з Тобою розп’ято.
Тож і нас прослав, Спасе, у царстві Твоїм

(Пісня 3 Канону Воскресної Утрені).

Дорогі в Христі!

Попри всі цьогорічні випробування і непевність, Великдень – «день, що його учинив Господь» (Пс. 117, 24) – є для нас часом невимовної радості й надії. У світлий празник Воскресіння Христового свята Церква оспівує таїнство поєднання протилежностей: поховання і воскресіння, смерті і життя, розп’яття і слави, смутку і радості. У тому й полягає велике пасхальне таїнство, що сам Син Божий стає одним із нас, вмирає, подібно як ми, щоб ми могли воскреснути, як Він! Христос проходить свою хресну дорогу за нас і на наше благо, даруючи нам своє світле воскресіння та нове життя в Бозі. Отже, хрест і воскресіння нерозлучні. Вони стосуються не лише Христа: у таїнственний спосіб зачіпають усе людство і кожного з нас зокрема. Подія, яка відбулася в житті Ісуса Христа, – Його смерть і воскресіння, – увібрала в себе всю історію людства, усі страждання, як минулого, так і прийдешнього, і преображає їх у нове життя, у нову радість. Воскреслий Христос входить у серцевину особистої історії кожного з нас, Він, можна сказати, переживає наші страждання і приниження: ми водночас із Ним розп’яті й засуджені, та разом із Ним підіймаємося з гробу і воскресаємо. Вчора нас із Ним було поховано, а сьогодні – встаємо із Ним воскреслим.

Водночас владика Михайло (Бубній) став адміністратором для Кримського екзархату. Церемонія інтронізації владики Михайла відбулася в Одесі, у римо-католицькому соборі Святого Климента.

Як повідомляє  департамент інформації УГКЦ,  глава Церкви нагадав, що сьогодні за літургійним календарем візантійського обряду наступає новий період Літургійного року. Лазаревою суботою ми розпочинаємо Квітну тріодь. Починається новий час, закінчується час Чотиридесятниці і ми входимо у пасхальне таїнство, - таїнство смерті і воскресіння Господа нашого Ісуса Христа.

Театралізована Хресна Дорога,  яку провела  ТУСК «Обнова» з м.Івано- Франківська, на запрошення Молодіжної Комісії Бучацької єпархіїУГКЦ,  відбулася  в м.Чорткові 9 квітня 2014 р.Б.

Шістдесят третя сесія Синоду Єпископів Києво-Галицького Верховного Архиєпископства Української Греко-Католицької Церкви відбулась у Реколекційно-відпочинковому центрі Львівської архиєпархії УГКЦ у Львові-Брюховичах 3-4 квітня 2014 року.

У синодальних засіданнях брали участь усі єпископи Києво-Галицького Верховного Архиєпископства УГКЦ, а також владики Мілан (Шашік), Єпарх Мукачівської греко-католицької єпархії, і Ніл (Лущак), Єпископ-помічник Мукачівської греко-католицької єпархії. На Синоді вперше були три владики-номінанти: Михайло (Бубній), єпископ-номінант на Екзарха Одеського і Кримського; Василь (Тучапець), єпископ-номінант на Екзарха Харківського; Богдан (Манишин), єпископ-номінант на помічника Стрийського.

Синод Єпископів Києво-Галицького Верховного Архиєпископства 4 квітня 2014 року видав Інструкцію про поведінку священиків УГКЦ під час політичних виборчих кампаній. Цей документ містить конкретні вказівки щодо поведінки священнослужителів під час виборчих кампаній різного рівня.

Як відомо, спеціальна комісія Синоду Єпископів Києво-Галицького Верховного Архиєпископства вивчала випадки зловживання духовенства у виборчій парламентській кампанії 2012 року. Це спонукало владик видати окремий документ, щоб впорядкувати питання стосунку священнослужителів до суспільно-політичних процесів, зокрема в контексті виборчих перегонів. Це зроблено для того, щоб дати священнослужителям роз’яснення про місце і роль Церкви та її служителів у політичних і суспільних процесах у світлі соціальної доктрини Католицької Церкви.

Хресна Дорога родин відбулася  у місті Борщові, у церкві Успіння Пресвятої Діви Марії.

Ідеєю та текстом  поділилася  с.  Йосафата ЗССНДМ із м. Києва. Хресну Дорогу провели 15 родин парафії, роздумуючи над терпіннями і смертю Господа нашого Ісуса Христа, а також над дорогою спільного подружнього, родинного життя, яким крокують родини. Молитва торкнулася різних моментів життя: стосунків в родині, уміння спілкуватися, уміння слухати один одного, жертовності, вірності, дару материнства та батьківства, прощення та розуміння один одного.