Священик Шелепко Василь (чернече ім’я Роман), громадянин України, священик Шпіржік Юрій – Špiřík Jiří (чернече ім’я Кирило), громадянин Чеської Республіки, священик Шпіржік Річард – Špiřík Richard (чернече ім’я Методій), громадянин Чеської Республіки, священик Гітюк Василь (чернече ім’я Маркіян), громадянин України та священик Догнал Антонін – Dohnal Antonín (чернече ім’я Ілля), громадянин Чеської Республіки, більше не належать до Василіанського чину Святого Йосафата. Про це йдеться в офіційному повідомленні о. Василія (Ковбича), Протоархимандрита Василіанського чину Святого Йосафата.
Протоархимандрит видав своє повідомлення на основі рішення Найвищого Трибуналу Апостольської Сигнатури щодо п’ятьох ієромонахів з довічною професією у Василіанському чині Святого Йосафата, яких Протоархимандрит зі своєю Радою видалив з Чину. Його декрети були потверджені Апостольським Престолом – Конгрегацією для Східних Церков.
На основі отриманих від Найвищого Трибуналу Апостольської Сигнатури рішень, усі ці священики, згідно з усіма наслідками, що випливають з цього заключення, не мають права одягати василіанської ряси і ставити біля свого імені чи прізвища василіанської позначки «ЧСВВ» - «OSBM», чи «ЧСВВ-ІІІ» - «OSBM-III».
Детальніше: «Підгорецькі отці» не тільки не єпископи, але й не монахи
«… ми хочемо ці концерти подарувати нашій спільноті, тим, хто хоче, хто здібний цим скористатися, - каже Глава УГКЦ Кардинал Любомир Гузар. - Бо криза, крім фінансової, показала кризу духовну. Криз у світі, в житті людей, в історії разом з війнами було безліч. Але ця криза, яку ми переживаємо, хоча вона всесвітня, її дуже роздраматизовують. Але вона мине. І щоб не пірнути на дно, не втратити себе, треба вірити, що є щось триваліше, ніж та криза».
В Тернополі 2-ого травня відбувся концерт академічної музики «З вірою та любов’ю». Це благодійний проект з благословення, під патронатом та за особистої участі Блаженнішого Любомира, Глави УГКЦ. Кошти підуть на завершення будівництва патріаршого собору Воскресіння Христового у Києві. За сприяння у розбудові Патріаршого собору Блаженніший Любомир вручив лист подяки настоятелеві катедрального собору Непорочного Зачання Пресвятої Богородиці отцю Андрію Говері. Золотий диплом вдячності отримав міський голова Тернополя Роман Заставний, а срібним і бронзовим нагороджено Любомира Білика та Петра Ландяка.
Участь у концерті взяли зірки світової та української оперної сцени: Вікторія Лук'янець, брати Петро та Павло Приймаки, Наталя та Галина Дацько, академічний камерний оркестр «Harmonia Nobile»...
Прес-центр Бучацької єпархії
Запрошуємо Вас взяти участь у впровадженні в роботу другої турбіни Бучацької гідроелектростанції Бучацького монастиря Чесного Хреста Господнього отців Василіян.
Урочистості розпочнуться в неділю 17 травня 2009 р.:
З належною пошаною
Впрп. о. Дмитро Григорак, ЧСВВ |
Впрп. о. Макарій Солюк, ЧСВВ |
Апостольський Адміністратор |
Ігумен Бучацького монастиря |
Бучацької Єпархії УГКЦ |
Чесного Хреста Господнього |
Важливу роль в ефективності комунікацій відіграє розробка комунікаційної стратегії, яка дає можливість існувати в мас-медійному просторі. Одним із сучасних методів ефективної та швидкої передачі інформації є цифровий світ, так званий «веб 2.0», який дозволяє постійно тримати руку на пульсі подій і співпрацювати з суспільними мас-медіа.
Детальніше: Нова філософія комунікацій на озброєнні мас-медіа УГКЦ.
Владика Богдан (Дзюрах), Секретар Синоду Єпископів УГКЦ, проголосив Декрет Блаженнішого Любомира, у якому бл. свщмч. Омеляна Ковча було проголошено покровителем душпастирів УГКЦ. Тоді зі словами заохоти до єпископів, священиків, дияконів і семінаристів звернувся Глава УГКЦ: «Ми, якщо хочемо бути добрими душпастирями, маємо бути готовими, за прикладом бл. Омеляна, своє життя цілковито присвятити для служіння Богові і ближнім».
«Для нас дуже важливо, щоб наші священики з огляду людської культури, людяності, науки, душпастирства були високої якості. Ми стараємося виховувати наших священиків у тому дусі. Тут важливо мати живий приклад людини, душпастиря, яка не жила тисячу років тому, а є ще свіжою у людській пам’яті. Тому для нас пам’ять про о. Ковча, про священномученика Омеляна є надзвичайно важлива. Передусім, як виховний момент доброго прикладу для усіх наших душпастирів, але також важливим є його покровительство, молитва перед Господом Богом за усіх нас, священиків», – сказав Блаженніший Любомир, Глава УГКЦ, після завершення Божественної Літургії.
У святкуванні взяли участь Архиєпископ Іван Юркович, Апостольський нунцій в Україні, увесь єпископат УГКЦ з України, єпископи РКЦ в Україні, біля триста священиків з різних куточків України, Віце-прем’єр-міністр України Іван Васюник, члени дипломатичного корпусу, миряни.
Всесвітлішим і Високопреподобним Отцям,
Преподобним монахам і монахиням,
Дорогим Братам і Сестрам!
Христос Воскрес!
Воскресіння Христове. Ці слова продовжують ось вже 2 тисячі років викликати подив і захоплення у тих, хто роздумує над ними. В перших християн ці слова викликали захват і незвичайне душевне піднесення. Для них це було великим відкриттям і справді надзвичайною новиною: Ісус Христос - Месія - був розп'ятий і воскрес із мертвих власною силою, отже, Він - Бог! Ісус Христос - Бог і людина в одній особі! Факт Воскресіння найяскравіше стверджує Божество Ісуса Христа. Ісус Христос - Боголюдина. Бог об'явив себе людям в Ісусі Христі. Прихід Ісуса Христа спричинив переворот у розумінні Бога для тогочасної людини.
Для юдеїв поєднання слів Бог і людина було богохульством і абсурдом. Для язичників -римлян не було аж надто дивним почути, що хтось з людей став богом, бо їхні імператори кожного разу, як сідали на трон, мали звичай проголошувати себе богами. Але римлян вражало найбільше навіть не те, що ніхто з їхніх імператорів-богів не ожив після смерті, як те, що ніхто з них не віддав себе на смерть як жертву за своїх підданих.
Бог стає людиною, щоб могти страждати і вмерти за людей. Цього людина видумати, а навіть уявити собі, не могла. Ні в одній релігії світу нема такого Бога. Це зрозуміло, бо людина, шукаючи Бога, творила собі його на свій образ і подобу. Ці боги, хоча існували лише в людській уяві, але були жорстокі і грізні, вимагали реальних людських жертв для себе. А Бог виявився зовсім не таким, яким Його уявляли люди. Виявляється, справжній Бог сам шукає людину. Він настільки хотів наблизитися до людей, що зволив стати людиною, щоб люди могли бачити і доторкатися до Нього, і щоб Він міг навчати їх зрозумілою для них мовою. Нажаль, люди не зрозуміли в той час, хто був серед них. Вони захотіли Його вбити. І Він дав Себе вбити, а навіть дозволив Себе зневажити, катувати і розп'ясти на хресті.
Сторінка 544 із 596